fantastisk tisdag


Det bästa med denna ledighet måste helt klart vara att jag hinner träna 2 gånger om dagen, både morgon och kväll. Här ovan ser ni en bild jag tog imorse när jag var ute och gick min morgonvända på 8km samtidigt som solen gick upp, hur mysigt? Förutom det har jag idag även hunnit med ett möte och städat! Nu till kvällen var det egentligen meningen att jag skulle till gymmet, men ibland dyker det upp tillfällen när man bor i Bispberg som gör att man inte kan ta sig till stan och då är det rätt hopplöst.. Istället ska jag förbereda en hel hög med inlägg och invänta biggest loser, exalterad! 

PS. Ska börja uppdatera mer inom Makeup & Beauty kategorin, har förstått att precis som vissa gillar att jag bloggar om träning finns det även dom som tycker jag ska blogga mer inom det området och jag håller faktiskt med, brinner ju för det. 



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0