19/1


Måndag. En måndag som blev bättre under dagens gång skulle jag väl kunna säga. Trodde nämligen inte att jag skulle klara av att hålla känslorna i styr under mitt gymnasieprov eftersom det krävs en hel del tålamod speciellt när man är så hård mot sig själv som jag oftast är, men efter att ha pratat med min stylistlärare som sa "Ta din ilska/sorg och omvandla det till det allra bästa nu" Sagt och gjort, så nu kan jag även stolt berätta att jag även är diplomerad hårstylist!

Under kvällen körde jag självklart min 1h cardio och sen nya GRIT realisen som var grym! Älskar att utmana mig själv och när man får köra sitt eget tempo så kommer verkligen tävlingsmänniskan fram i mig och den egenskapen ligger självklart varmt om hjärtat när det kommer till träningen, man kan alltid ge mer.

Ps. Håll koll, kommer lite träningssnack i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0