pastell x heart


Gick runt på Kupolen med Tone under eftermiddagen och jublade över varenda pastellfärgat plagg jag såg, dels för att det gav mig hopp om att våren snart är här men förmodligen också för att jag har en svaghet för fina ljusa färger varav köptes jackan ni ser på bilden eftersom jag föll pladask och i och med det sprack också min budget.. Tur jag ska jobba i helgen och ungefär hela nästa vecka! 

På tal om allt och inget så slår idag mitt hjärta som det ska igen. Det var så länge sedan jag skrev någonting så öppet samt sårbart att en del utav mig var livrädd för det faktum att publicera, men som vanligt ger det mer än vad det tar i slutändan och även så denna gång, tack. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0