medmänsklighet och höstkänslor


Några få timmars sömn och en lång skoldag har satt sina spår i kroppen, jag hade otroligt svårt för att lämna soffan och valvakan inatt.. Men när jag väl låg i sängen kände jag bara ett stort obehag i kroppen, för mig är det en sådan självklarhet att stå med öppna armar, vara en medmänniska och hjälpa, men resultatet att SD fick 13% av rösterna igår bevisade att det är långt fler än vad jag trodde som inte alls ser det som en självklarhet som jag.

Idag kunde jag även känna hösten i luften på riktigt, men varför skulle jag överhuvudtaget klaga? Om 6 dagar är vi framme i sommarvärmen igen, det känns så overkligt men självklart helt underbart att jag ska få åka iväg i 3(!!) veckor med tre utav mina närmsta vänner, vilken upplevelse vi kommer få! Jag tror ni förstår vad denna vecka handlar om? Tvätta, planera, packa, skriva ut flygbiljetter, shoppa, och tillslut vara mentalt redo (vilket jag är redan nu!)

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0