close up


Några bilder på fina E och en sminkning jag gjorde i Spanien innan vi skulle ut och käka middag en kväll. Här har vi ett ordentligt exempel på hur mycket brynen faktiskt gör, jag förlängde och fyllde i dom och vi alla var väldigt överens om att det passade henne perfekt och var riktigt snyggt.


Jag är iallefall tillbaka i vardagen, skolan rullar på trots att det är otroligt svårt att ta sig ur sängen på morgonen när man vet att det är grått och kallt ute, eftermiddagarna/kvällarna har jag spenderat på gymmet. Imorgon är det sista dagen innan helg och det kommer bli en lång dag, tar bilen till skolan och efter att jag slutar runt två tiden så ska jag hjälpa till och sminka inför en modevisning som treorna som går mode/design på Hagströmska ska ha på kvällen. Blir iallefall riktigt kul, känner hur det kliar i fingrarna på mig!  
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0