Smashbox


Imorse fick jag mig en liten sovmorgon som var så uppskattad innan jag vid 10.00 stod utanför kicks redo för smashbox-eventet jag sett fram emot sedan vi var på en liten utbildning för en månad sedan. Jag fick rollen att vara konferencier och prata om märket samt deras produkter men jag kunde såklart inte hålla mig ifrån att sminka några kunder också! Är helt förälskad i smashbox, sminket är magiskt minst sagt! Om ni inte testat deras primers eller skuggor, gör det! Ni ser ju drömpaletten dom har, fantastisk! 

Nu ska jag krypa till sömns, imorgon blir det nämligen ingen sovmorgon utan ska upp redan vid fem tiden för att vara i skolan 06.45 och därefter bege oss till Stockholm och Sacomässan, trots att jag känner mig rätt säker på vad jag vill göra i framtiden så ska det ändå bli inspirerade och kul! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0