mitt sista höstlov


Var på spaweekend, så mysigt // Älskade hjärtat har jag kramats med mycket.
Fick hem ett brev med framtidsinnehåll // Syster var på ultraljud, i Mars kommer en lite bebis! Längtar ♥
Stod i kö utanför etage närmare 1,5h i fredags innan vi vände // Lekte självklart med latex och blod under halloween helgen.
Selfie och hårångest, don't want to be blonde anymore.. // I lördags vara vi på hotellet i Hedemora ett helt gäng.

Några bilder från lovet som varit! Trots att jag varit i en svacka och inte riktigt har orkat prestera den bästa sidan utav mig själv uppskattade jag ändå lovet och allt som hörde till otroligt mycket! Jag tror också att det här lilla kaoset som finns i min kropp för tillfället är något jag kanske innerst inne behöver, en del utav mig säger att allt kommer och går utav sin anledning, jag måste nog bara stanna upp och inse att jag faktiskt inte har något att vara rädd för utan att jag istället borde njuta av min tillvaro och det jag söker kommer att komma tids nog. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0