lördagsplaner och trx


Godmorgon lördag! Jag vaknade för inte allt för länge sedan och nu ska jag strax kliva upp för att göra en ordentlig brunch innan min syster och prinsessorna kommer hit och jag får mysa lite med dom! Har ganska många planer för den här dagen, vid två tiden ska jag till gymmet och köra mage, försöker ju få med mage på ett och annat vis under varje träningspass men sen kör jag även två dagar i veckan mage på gymmet, här ovan ser ni ju en video från förra hösten men trx-övningarna är mina favoriter fortfarande och dom kör jag under varje magpass! 

Ikväll blir det utgång, en av mina favoritpersoner i världen flyttar nämligen till Stockholm på måndag så självklart blir det en liten avskedsfest, jag kommer vara nykter (med tanke på träning och diet) men det är ju inget problem för min del, slår väl klackarna i taket i vilket fall. Hörs senare.. Puss 


 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0