ett dygn.


Senaste dygnet har jag tillbringat med min bästis. Vi har hunnit med en tjejkväll, vi åt god mat för att fira vårt lilla tillskott i familjen, badade bubbel och sedan låg Tuva i min famn och sov hela natten!(Hon sov bättre än jag kanske värt att nämna, haha..) Nu ska jag åka iväg och fira Tonis som fyller 19! Älskade bästa ♥ Men när dom andra sedan åker vidare till krogen ska jag hem och krypa ner brevid Tuva igen.. Mysigt! 

Har sagt det förut och säger det igen, den här lilla tjejen är min styrka och mitt hjärta blir helt såfort jag tittar på henne. Visst är det sjukt? Hur hon som är så liten och omedveten är den som får mig att känna mig mest älskad och uppskattad. Älskar henne över allt och ser fram emot att lära känna hennes lillasyster. ♥
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0