en måndag med kost och träningssnack


Måndag i all ära har spenderats i soffan till största del med hemma studier! (Vi har fått ny soffa och möbler så vårt vardagsrum är som nytt! Så mysigt..) Jag stressar upp mig inför saker jag har att göra så mycket så dom känns så mycket mycket större än vad dom egentligen är och sen när jag väl sätter mig ner får jag en chock över hur dom på ett ögonblick är klara.. Så det har trots allt varit en skön dag med inte allt för mycket plugg!

Förövrigt ser ni godaste frukosten jag ordnade imorse, har bytt ut allt matfett till kokosolja och det känns så mycket fräschare! Här har jag tillexempel stekt äppelbitarna i kokosolja och kryddat med kanel! "Kokosoljan har flera postiva effekter på din hälsa: innehåller laurinsyra som skyddar mot virus och bakteriangrepp, innehåller även kaprylsyra som hjälper tarmen att återhämta sig och skydda mot dålig tarmbalans som kan uppkomma fram tillexempel stress, socker osv. Även mycket bra för kroppens energiomsättning och hjälper till vid viktnedgång"

Till kvällen åkte jag till gymmet körde lite på trampmaskinen och lite mage innan jag gick på bodypump och idag kunde jag börja lägga på mer vikt igen! Kändes SÅ bra! Och när jag kom hem så kom syrran förbi med lite lchfprodukter som hon hade hemma, bönpasta, musli och lchf pizzabotten, blir kul att testa!
 

Kommentarer
Linda

så fint !:D

Publicerat: 2014-11-25 Klockan: 12:27:36
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0