Det var inte igår..


Hej! Det var inte igår.. Har haft fullt upp dom senaste två veckorna med att styra upp livet lite och få lite klarhet i vardagen och det går helt klart framåt! Jag har väldigt lätt för att känna mig energilös och trött i samband med att det går från ljust till mörkt ute och det bidrar till att jag tycker att det mesta som sker omkring mig känns jobbigt trots att det kanske i vanliga fall är något jag älskar, jag slår vad om att flera av er förstår vad det är jag pratar om?

Men jag har självklart saker som håller mig på banan trots detta höstmörker! Styrka hämtar jag hos mina TVÅ prinsessor (My är så underbar och Tuva stoltaste storasystern, lyckligast i världen över dom två) Och behöver jag fly har jag gymmet där jag tillbringat oändligt mycket tid dom senaste veckorna och en stor ljusglimpt i vardagen är min diet som går så himla bra! Imorgon går jag in på vecka 4 sockerfritt och utan kolhydrater, saker och ting börjar alltså falla på plats och jag har alla förutsättningar till att komma tillbaka på banan på topp! Nu ska jag även börja skriva igen och jag är glad att se att ni är många som fortfarande kikar in!

Och en massa pussar och kramar på mina vänner som peppat mig. Er älskar jag!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0