så var det maj


Som rubriken lyder, det är Maj, enligt mig en utav årets mysigaste månad. I onsdags var det alltså Valborg, jag gick upp tidigt och begav mig till Sandviken, mötte upp Emma och Daniela för lite shopping och till kvällen åkte vi till Gävle på festligheter. Hade inte så jätte mycket förväntningar men det blev en bra kväll! Första Maj hade jag och Emma film-marathon hela dagen och i helgen har jag hunnit med att kramas med Nemo en snabbis, sovit hos Sanna, kört två x-fit pass och sett alldeles för många kärleksfilmer.

Eftersom jag inte var till skolan förra veckan blir morgondagen i princip min "comeback" efter påsken. Men får fokusera på allt spännande som väntar mig och att sommaren närmar sig, ska försöka få bort alla skolarbeten så fort som möjligt så jag kan njuta dom sista veckorna. Puss


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0