At gym with Tone


Här ser ni min motivation, hon som får mig att inse att allting går bara man vill och att man inte bara ska ge upp när livet går emot en, att det är okej att inte vara okej men också att man inte ska sluta kämpa, kämpa för det som får en att må bra, det som gör en glad och det som helt enkelt får en att känna sig levande. Det här är Tone, henne har jag känt nästan hela livet, vi har växt upp tillsammans, vi har växt ifrån varandra och vi har växt ihop igen. Hon är godhjärtad, jävlig, klok, omtänksam, rolig, fin inifrån & ut, stark, underbar och envis! Ja, framför allt envis. Trots att hon för 1,5år sedan fick beskedet cancer så kämpar hon på och jag beundrar henne så otroligt mycket för det! 

Ps: Tone I love you! ♥


Om ett tag ska jag åka till gymmet för att möta upp Tone, vi ska köra rygg och mage, fokus på bålstabilitet. 
Kika in senare ikväll, kommer nämligen släppa en glädjebomb, haha! Puss

Kommentarer
Tone

LOVE U <3

Publicerat: 2014-05-25 Klockan: 19:39:06

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0