6/3-14


- En liten TBT med osedda bilder från den senaste månaden.

Sista skoldagen på ett tag framöver och jag slutade redan vid lunchtid, förutom min lilla middagslur på 1,5h så har jag haft ganska fullt upp med allt från bokning utav tågbiljett, biljett till Attitudemässan på lördag (Ska bli fantastiskt!) Sen har jag även packat resväskan full med svarta kläder och nu ligger jag och kikar lite på körkortsteorin. Imorgon efter praktiken sätter jag mig på tåget mot huvudstaden och väl där möter Lene upp mig. Puss

Ps: Vill rikta all min uppmärksamhet till min kära vän Frida som imorgon ska vara med på en plåtning av självaste Caroline Winberg! Går inte att undgå lite avundsjuka, men är så happy för hennes skull hon är verkligen värd detta. Frida du vet väl att du är fantastisk och så himla grym? Love

Kommentarer
Frida

ALLTSÅ FINASTE FINASTE FINASTE DU!! Blir så varm i hjärtat, tacktack! Jag är såå glad för din skull att allt löste sig tillslut, du om någon är värd den praktikplatsen här i stockholm! LAVIO <3

Publicerat: 2014-03-07 Klockan: 13:13:48
URL: http://fridamatsson.myshowroom.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0