reality called


Det var kämpigt att somna igår och minst lika kämpigt att ta sig ur sängen imorse, but reality called. Mötte upp favoriterna (som jag saknat SÅ mycket, Frida speciellt som jag inte hade träffat på över 1månad! Men nu ligger både hennes och min resa bakom oss..) Vi började våran vandring mot Källviksbacken där vår frilufsdag ägde rum, vi åkte lite pulka, skrattade och tjattrade i mun på varandra! Gud vad mycket man kan missa på två veckor. 

Sen jag kom hem har jag i princip legat i sängen.. Fan, behövde en dag till att samla mig innan det är dags att börja slita med skolarbeten, körkortsteori osv. Min kropp behöver verkligen det då jag har haft så himla ont i magen dom senaste dagarna, kan tydligen ha med uttorkning att göra och det skulle faktiskt kunna stämma. 

1,5h senare: Blev en break mitt i skrivandet då min mamma ringde mig och sa att TUVA LÄRT SIG GÅ! Vart en jävla fart på mig då och herregud vad mitt mosterhjärta smällte, finaste finaste. 


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0