uppe-sittar-kväll


Dessa två bilder får stå för kvällen, hela familjen var samlad och det blev en mysig uppe-sittar-kväll varav vi började med god mat! Själv gjorde jag ordning en lchfpizza med hjälp utav bakmixen här ovan som blev jätte god medan resten av familjen åt sånt som inte dög för mig, haha.. Sedan placerade vi oss alla tillsammans i soffan med en varsin bingolott och hoppades väl självklart på storvinst men ack ack sån tur hade vi inte, som vanligt.

Nu ska jag lägga mig och kika på en film innan sovdags. Tänkte passa på att be er lite om ursäkt för alla dessa halvkassa och tråkiga bilder, det är dags att shape it up men min kamera har varit ute på egna äventyr dom senaste veckorna, men det ska bli bättre, jag lovar.
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0