Merry C.. Two days later


Min julafton var så mysig, jag lyckades komma undan matkoma och i år hade vi TV så tillgången till att se julklassiker som Kalle Anka och Kan du vissla Johanna höjde julstämningen, satt även bänkad framför Victoria Secret, mållös. På tal om det förstnämnda, mat, så tog jag mig igenom sockerfritt (Mitt enda "godis" blev en proteinbar med smak av pepparkaka, men det var inte ens så det gick ner) På julbordet unnade jag mig själv lite kolhydrater, det är som sagt bara jul en gång om året. 

När julafton började lida mot sitt slut åkte jag och träffade Lovisa och Sanna, det har också blivit lite utav en tradition att knyta ihop påsen tillsammans, spontant bestämde vi oss för att åka till kyrkan på midnattsmässa och även det var mysigt, då passade jag även på att tända ljus till alla dom som inte längre finns med mig. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0