Lucia, 13 december


Har varit en otroligt lång dag, gick upp redan vid sjutiden för att ordna och packa ihop saker innan jag vid halv nio blev hämtad för att åka till gymmet där jag körde GRIT och sedan efter det mage ute i gymmet. Dagen fortsatte sedan i samma fart, gick hem till min syster och kikade på film sedan vidare till en släkting som jag sminkade. Nu på kvällen tog vi med oss Tuva och åkte på Luciafirande, vilket var så mysigt! Har även hunnit med att träffa Sanna några timmar och kom precis hem igen.. 

Ni som känner mig vet mycket väl att Lucia är en utav mina absoluta favorit högtider dock har jag inte alls haft någon känsla utav detta idag förutom när jag var och kikade på firandet i kyrkan.. Undra om det har något i samband med att jag heller inte har några julkänslor? Tråkigt i vilket fall, Decembermånad som i vanliga fall brukar vara så mysig rakt igenom..

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0