Diplomerad!


När jag i söndags nämnde att jag förmodligen inom kort skulle vara diplomerad make up artist hade jag inte trott att det skulle vara redan dagen efter. Jag var så himla nervös i måndags när vi hade våra tre moment inom sminket, 15 minuters makeup, röda perfekta läppar och svart sotning. Veckan innan hade nämligen bara 1 utav 17(?) klarat allt och försökte därför själv tänka lite realistiskt, det krävdes så himla mycket för att bli godkänd man ska inte bara lyckas med en fin makeup utan miljön, ergonomin och hygienen har också jätte mycket påverkan.. Men JAG klarade det! Alla tre momenten!
 
Är så himla stolt över mig själv och glad för att jag hittat någonting i livet som jag brinner för samt även fått bekräftat att jag är bra på! Svävar på moln.. Äntligen diplomerad make up artist!

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0