diet prat


Fått lite frågor angående min kost som jag tänkte svara lite kort på. Dels vad jag äter istället för kolhydrater och där är svaret kort och gott sallad, äggröra, fitnessnoodles har även testat bönpasta som även det innehåller lågt GI och rotgrönsaker äter jag ibland, men sällan. Hur jag har tänkt göra runt julen med kosten? Jag kommer följa den men unna mig lite kolhydrater från julbordet dock kommer jag fortfarande vara sockerfri och istället för julgodis har jag köpt OneWhey Proteinbar med Pepparkakssmak, hur jag kommer göra med alkohol och så vid nyår kan vi ta upp framöver. 

Här ovan ser ni också en beställning jag fick från fitnessguru förra veckan, dock är det bara fitnessnudlarna som jag kan äta för tillfället, resten ingår inte i min diet för tillfället men ska bli kul att testa framöver! Ni ser även mina nya träningstights från Betterbodies som jag har suktat efter så länge, äntligen mina.

 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0