22/12


Dagen har spenderats med mina syskonbarn som jag varit barnvakt åt, till kvällen vandrade jag upp i byn till Tone och Lene där jag blev kvar i några timmar och fick klarhet i allting framöver, tillexempel är nu biljetterna bokade till nyårsafton för visst ska väl den kvällen bli minst lika bra som det här året har varit!

Kom nyligen hem och imorgon är blir det tidig uppgång för att gå till gymmet och köra GRIT samt mage efteråt innan årets värsta tradition i vår familj träder fram (Revbensbjäll,spjäll,fjäll?) Men hela familjen blir iallefall samlad så det blir mysigt och har sett till att mamma köpt hem en bingolott till mig så det blir iallefall uppesittarkväll för hela slanten. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0