26/8


Sitter i skolan och inväntar min första lektion, en av flera nackdelar med dalatrafiks bussändring är att jag kommer till skolan långt innan jag börjar. En till sak värd att poängtera är alltså att jag är i skolan dom kommande tre veckorna trots att resten utav min klass är på praktik, eftersom vi åker om några veckor på våran. 

Det händer mycket i livet right now. Jag sover borta var och varannan natt, det är full fart i skolan och vid sidan av planeras resan för fullt, är ansvarig för event samt har fått fler möjligheter som jag håller tummarna för blir verklighet. Men jag gillar att ha många bollar i luften, åtminstone så länge jag har kontroll över allting, så just nu stortrivs jag med min tillvaro. Idag har jag en kort skoldag innan jag ska hem och finslipa på ett CV, boka flygbiljetter och köra tre pass på Må bättre.


Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0