toppen dag


Åh vilken toppen dag jag haft! Så välbehövlig. Började min morgon med en springtur på 5km, äntligen kan man springa ute känns underbart för en person som mig, som helst undviker löpbandet.. Efter det åt jag en ordentlig frukost innan jag begav mig på körlektion. På eftermiddagen har jag pluggat och skickat in två stora uppgifter (en bumling som lättade från hjärtat, så skönt!) Och slutligen åkte jag till gymmet för att först och främst köra lite mage ute på gymmet och sedan blev det ett CX'worx pass på det. 
 
Imorgon börjar jag skolan tidigt men efter det har jag bestämt mig för att stanna kvar i Falun för att spendera natten hos Elise och Jesper, världens bästa människor, så tacksam över dom! Puss 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0