Tisdagen 15/5


 Idag var jag tillbaka i skolan, endast ett prov och en föreläsning (som jag gärna skriver några extra rader om senare) stod på schemat innan jag tillsammans med både Lovisa och Frida bussade hemåt några timmar tidigare än vanligt. Väl hemma pluggade jag teori och därefter hade jag körlektion, vad tror ni? Får vi se mig på vägarna snart.. Jag hoppas det iallefall!

Imorgon är jag tillbaka på gymmet, oavsett förkylningen. Behöver komma på banan igen och utan träningen blir balansen rubbad, var länge sedan jag gick på bodypump och känner verkligen behov av att få in det passet i rutin igen, som sagt är det favoritpasset som tyvärr blivit lite bortprioriterat på senaste.

Imorgon uppmuntrar jag förövrigt alla, framför allt er som går i nian att besöka Plusgymnasiet då det är öppet hus mellan klockan 17-19. Jag har aldrig tvivlat på mitt skolval, jag är evigt tacksam över lärarna som ser mitt fulla potential och hela tiden hjälper mig till att bli den bästa verisionen utav mig själv.


 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0