kost och dagen i sig.


Hej på er! Idag har jag äntligen kört igång med kosten igen, mår så mycket bättre både fyskiskt och psykiskt när kosten går hand i hand med träningen, så det känns bra! Eftersom min kost till slut blev väldigt enformig (vilket ledde till att jag blev äcklad av i princip allt..) 
Är nu min prioritering att äta varierat och testa mycket nytt. Här ovan ser ni min brunch imorse, äggröra med räkor och dill samt GI-bröd med avokado och kräftstjärtar. 

Vad har jag mer gjort idag då? Började morgonen med en promenad med mamma på 5km bland annat var vi upp till Bispergsklack, har ÄNTLIGEN klarat alla teorifaserna till körkortet och även varit på ett bodypump pass. 
Om ni kikar in lite senare så ska ni få en liten inblick i vad jag gjort dom senaste dagarna! Puss 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0