TRX


Vad skönt det är att vara ledig, kunna börja dagen med träning men även avsluta den på samma vis. 
Började med att springa 5km, och sen körde jag TRX magövningar (på videon ser ni bara några utav dom jag körde) Körde 10x3 på alla övningar men då kan jag säga att man är skakig när man är klar. Att använda sig utav TRX är riktigt bra träning, det finns övningar för hela kroppen och I promise you träningsvärk! 
Nu har jag fått i mig lite käk, ägg as always och ska städa lite innan jag återgår till gymmet för att köra lite X-fit bland annat! 

Eftersom jag är så gott som självlärd i det mesta jag gör (förutom mina trogna youtube-klipp) får ni gärna kasta lite kritik på teknik är bland annat lite osäker på "pike" (tredje övningen i klippet) Jag kan bara bli bättre så var inte rädda för att säga till om det är något särskilt ni faktiskt tänker på! 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0