mer än allt förvirrande text


Jag ber om ursäkt för att min frånvaro blir oftare och oftare här på bloggen. Jag har så mycket jag vill hinna med att visa och skriva om, men det känns enklare att lägga undan saker som bara berör mig och ingen annan därför hamnar det helt enkelt i kläm. Jag känner mig stressad och lycklig, titt som tätt blir huvudet tyngre för det är så mycket jag vill göra och så mycket jag måste göra och tillslut blir det bara en stor frontalkrock eftersom jag upptäcker att det inte går ihop alla gånger. 
 
En vän sa till mig i början av veckan när vi pratade om allt som pågår i livet mitt för tillfället, att även om jag tycker det är jättekul och även om jag får göra saker som jag tycker om så kommer ändå kroppen säga ifrån tillslut. Det är väl ganska självklart egentligen, jag som behöver tid ibland för att hinna reflektera och känna efter i livet blir nog lite vilsen i allt trots att jag för tillfället känner mig så glad och varm inombords. 
 
Det kan inte vara lätt att förstå vad jag försöker komma fram till med den här texten, mer än att jag kanske bara vill få er att förstå att jag verkligen försöker göra tid för att hinna skriva men mestadels för min egen skull. Vill också att ni ska förstå att även om det blir stress vilket jag antar hör till när man går i skolan, tränar, pluggar körkort, engagerar sig i event och samtidigt ska vara alla till lags och hinna med att göra sig själv nöjd så har jag ändå dom flesta timmar på dygnet en bra balans och det är den som får mig att känna mig levande. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0