helgen blir väl för bra


X-fit och sedan en timmes ben på gymmet, så såg min kväll ut! Den här torsdagen var värd mycket! 
Nu är klockan efter midnatt och jag borde egentligen sovit för ett bra tag sedan, men efter att jag hade bokat tågbiljetter samt packat fastnade jag i ett telefonsamtal med Daniela som varade i två timmar, vilken fin vän hon är alltså! Tur har jag också som ska få tillbringa helgen hos henne. 

"Du kan inte lägga dig utan att kika lite crossfit motivation" och den HÄR länken fick jag precis skickad utav henne också, bäst jag kikar på den innan jag faktiskt ska sova, hehe. Imorgon väntar som sagt praktik hela dagen och sen hittar ni mig i Storvik resten utav helgen! Puss Godnatt 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0