lördag + milen


Sprang milen idag! Så himla skönt! Efter det körde jag armar och axlar, har insett hur snyggt det är med vältränade armar, så är bara att börja lägga lite mer fokus på det nu framöver. Bästa stunden om dagen är den jag spenderar på gymmet.
 
Började min lördagsmorgon med en tripp till Borlänge, köpte lite nya träningskläder, kände att det behövdes lite nytt och fräscht inför sommaren. (En liten sneakpeek här ovanför, visar bättre bilder imorgon!) Åkte och gosade samt fotade prinsessan innan träningen och till kvällen stod det grillat på bordet. Satt fint!
Dock slutade inte kvällen som tänkt. Jag har på senare tid ofta slängt kommentaren "skitsamma, jag bryr mig inte" När folk nämner saker som tyngt ner mig.. Sanningen är att jag bryr mig mer än allt och ikväll släppte jag ut både ilska och sorg.

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0