23 maj - 3 år


Idag är det 3 år sedan jag startade min blogg här på blogg.se och så mycket har hänt på dessa tre år. 
Kikar man i arkivet hittar man en överblonderad 14-åring som inte vet något om livet, en osäker och nykär 15-åring, En olycklig och övergiven 16-åring som är ganska vilsen i livet och ja tillslut en tjej som idag är 17 år och 113 dagar ganska exakt. Hon står med stadiga ben, håller hårt i sin målmedvetenhet och är påväg framåt. 
 
Aldrig hade jag väl trott för tre år sedan att mitt liv skulle se ut som det gör idag! Pluggar stylist, blivit träningsnarkoman (som julia säger), blev äntligen tillslut moster, förlorade viktiga människor och lärde känna nya ännu viktigare människor, hittade mig själv, växte upp, tappade hoppet, hittade det igen och ja listan kan göras så lång.
 
Så vad säger man? Grattis bloggen. Hurra Hurra. Haha 
 
Så min fråga, min tanke! Finns det någon där ute som följt bloggen från start? Vad fick er att börja läsa och vad gillar ni med bloggen? Jag hoppas ni kan ge mig ett fint svar på någon av dessa frågor. Jag menar, 3 år är ju en ganska lång tid trots allt! Sen tillägger jag även ett jätte stort TACK till er läsare, det är så himla kul att klicka in varje dag och se att ni är så många. TACK TACK TACK!
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0