work for it


Har gjort min första jobbvecka. Jobbar på samma ställe som förra året vilket ändå känns väldigt skönt, dock inte fyra veckor direkt på varandra utan blir V: 25,27,29,30.

Det bästa med att det äntligen är sommar är att jag kan fokusera på rutinerna och träningen, men som sagt ska jag även ha kul på vägen! Regel nr1. Börjar morgonen med en springtur, även jobbdagar. (Jobbar 07.00-16.00 varje dag!) Regel nr2. Vara noga med att äta regelbundet (Det vill säga, alla måltider och i regelbundna tider!)

Dock började jag sommaren med en förkylning vilket ledde till att träningen har blivit väldigt lidande, imorgon åker jag iväg och hoppas på att vara pigg och back on track när jag kommer hem igen, för då börjar hårdträningen om igen. Den här sommaren ska bli MIN.

Kommentarer
Joy malou Schubert

You go, girl! Grym du är :D

Publicerat: 2013-06-27 Klockan: 01:06:02
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Joy malou Schubert

You go, girl! Grym du är :D

Publicerat: 2013-06-27 Klockan: 01:13:57
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0