Onsdag 13.48


Klockan är snart två men trots det har jag redan hunnit med en hel del redan denna onsdag. Beställt klipptid, skrivit in mig på körskolan, gjort ärende på banken, gjort av med närmare 3000kr (så värt, visar sen) och tillslut tog jag mig vidare till gymmet! Jag som älskar att träna på tom mage, hällde bara i mig en celsius innan jag ställde mig på löpbandet och körde 5km, där efter körde jag bål samt lite ben och avslutade med min hoppreps kombination 100-10 10-100, försöker avsluta varenda träningspass med det för att få upp pulsen det sista. 
 
När jag kom hem gjorde jag ordning en riktig återhämtning bestående utav kvarg mixat med jordgubbar (har bytt ut kesellan för att slippa onödigt fett) och sedan min hemmagjorda GI müsli, GI bröd med ägg samt kiwi. 
Nu ska jag fortsätta där jag avslutade igår, rensa klart garderoben och städa ordning på rummet. 
Lite senare ska jag åka iväg och köra dagens andra pass, om det blir easyline+core eller bodypump har jag dock inte bestämt ännu. Puss 

Kommentarer
Sara

Härligt att hinna med så mycket!

Publicerat: 2013-08-06 Klockan: 16:26:03
URL: http://sarasara.spotlife.se
isabellavallberg.blogg.se

Åh det är så himla härligt att hinna med så extremt mycket! :)

Publicerat: 2013-08-11 Klockan: 11:49:08
URL: http://isabellavallberg.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0