Års-resumé - del 2


April. Det började bli vår ute och automatiskt blev saker och ting lättare. Jag, Sara, Lovisa och Frida (finaste hjärtevännerna) var med på funky fashion show i Falun och hade Seyran som modell. Jag var sjuk några veckor och hamnade i tränings-svacka medans jag fick äta medicin, fick på mig ett par byxor som jag växte ur i 6an och tillbringade sista April i Uppsala då jag drack för första gången sedan nyår. 
Maj. Var med som stylist på en modevisning på liljan tillsammans med Janes underkläder och även en modevisning som var i sk8parken i Falun. Jag bjöd hem några saknade tjejkompisar, vi grillade och myste en hel kväll, var barnvakt till Nemo, träffade den där tatuerade killen för första gången, var på falu kalaset och hade även praktik på make up store en vecka. 
Juni. Tillslut kom sommaren! Jag hade gått mitt första år på gymnasiet och tog ett värdefullt och förtjänat sommarlov, kikade och firade med dom lyckligt lottade som tog studenten och dagen efter åkte vi spontant ut till en stuga med ett gäng killar från Stockholm vilket var mys. Det blev midsommar, firade hemma och åkte sedan vidare till Borlänge och på midsommardagen vart det dalen! Eftersom p&l blev inställt åkte jag och mamma till huvudstaden några dagar, bodde på hotell, var på skansen och shoppade såklart. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0