granny yesterday


Tänkte börja detta inlägg med att tala om att frågestuden är borta pga väldigt dåligt intresse, men ni vet ju som sagt att om ni undrar något är det bara att slänga en kommentar så svarar jag ska ni se!
 
Har haft en underbar helg, Falun lyckades leverera igår, herre min gud vad kul jag hade! 
Sov som sagt kvar i Falun också, och imorse mådde jag ovanligt bra, för att vara en "dagen efter morgon" Låg på soffan, kramades och dansade lite spontant för Moa innan jag åkte hem till Säter igen. 
Vid sex var det matchstart i Tunabro, en viktig match gällande serieledningen. Åkte hem med en seger på 3-4 och det kändes ju inte mer än rätt! 
Imorgon väntar en ny vecka, men med en sovmorgon och hantverk/stylist hela dagen, känns måndagar rätt underbara! 
 

Kommentarer
Anonym

Jo Johanna, jag undrar vad du jobbar med och vad du hade för sommar jobb? :)

Publicerat: 2012-09-03 Klockan: 20:14:48

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0