our time ran out


Min helg var det ja.
I fredags var det isvak, själv var jag inte med. Utan stod brevid och roade mig medans alla andra hoppade. Visst ser det härligt ut? Har en film jag funderat på att slänga upp, men såfall dyker den upp senare senare.
Sen åkte jag vidare på fest i Gustafs, med hur mycket folk som helst! Det ledde även till att allt spårade. Kul så länge det varade skulle jag vilja säga.
På lördagen var mina skor bajsbruna och vi var skapligt slitna.
Men åkte till Mora med ett gäng, där det kryllade med människor. Var på Ung utan Pung. Sjöng osv osv. Kom hem runt halv2, och gick hem till Moa och slocknade.
Idag har jag kramats och varit ute med min finaste kille. Hittade första tussilagorna och låg på soffan och tittade på barnprogram, trött som jag var och är. Med förståelse!

Kommentarer
sarah

jo det är bar bara ont i huvet =/

Publicerat: 2012-03-18 Klockan: 21:19:56
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0