I don't know the way but I'll be there soon.


Jag är så lätt att påverka. Så lätt att beröra. Jag har svårt att släppa taget. Och det är jag. 
Så många gånger har jag stannat upp och undrat hur människor som lämnat mig mår. Istället för att fokusera på människorna som stannat och fokusera på mig själv. Senaste veckorna har jag försökt glömma allt annat och bara tänka framåt, men idag var en sådan dag så jag fick stanna upp och fundera över hur jag skulle hantera situationen. Det är inte många dagar man som Johanna, ber någon att hålla sig utanför mitt liv. 
I slutändan är allt bra. Till slut blir allt bra. Jag lovar mig själv. 
 
Har legat med dunkande huvudvärk sen jag kom hem från skolan. Var en rolig dag! Sminkningen blev väl helt OK. Men alla var verkligen jätte fina. Imorgon börjar riktiga lektionerna och även det ska trots allt bli skönt, att komma igång på riktigt. Nu har jag lite att ta tag i innan mamma slutar jobbet. Ett rum som i vanlig ordning är stökigt.
Har även en fundering till er!! Har ni något önskemål? Frågestund eller vad som helst, uppskattar så mycket om någon vill lämna en kommentar! Vilket jag såklart alltid gör, ni måste bli lite bättre på det vänner. 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0