Johanna Lundgren.(L)


Hej nu tänker jag Hanna gästblogga och berätta hur underbar min vän johanna är.

Jag och Johanna har varit vänner jätte länge. Vi gick på samma dagis där vi lekte med barbie dockor som vi älskade haha.

När vi skulle börja lekis så började jag på PG och johanna på klockarskolan. När jag kom upp till klockarskolan i trean så var det jätte kul att få träffa mina dagis kompisar igen tyckte jag. Så i fyran så flyttade jag till Johannas klass och då vart det ju såklart ännu roligare.:-)

Vi gick i femman tillsamman och sexan tillsammans.

Jag och johanna har jätte mycket roliga minnen, som t.e.x När jag och Johanna brukade vara ute och gå på kvällarna och prata. Jag och Johanna brukade nästan jämt göra choklad en period haha jag kom ihåg att en kväll när vi skulle gå ut och gå så pratade vi i telefonen innan då så frågade någon av oss om vi skulle ut och gå. Då sa jag: Jag kan göra oboy som vi kan äta på vägen hahahaha. När jag sitter här och tänker på vilka roliga minnen vi har tillsammans Johanna så ler jag.

När vi skulle börja sjuan så kom vi inte i samma klass.

Under sjuan och lite av åttan så var jag och Johanna inte alls. Det hände en del grejer då och jag mådde jätte dåligt för att vi inte var för Johanna var ju min bästavän.

Nu har jag och Johanna pratat ut om det och vi är vänner igen som jag är jätte glad för. För att Johanna är en helt underbar människa. Hon är bra på att säga rätt saker när man är ledsen, hon finns alltid där, hon kan alltid göra en glad och man är ledsen eller arg. Johanna du är en helt underbar person. När jag hör vad som händer får jag en tår i ögat för att du är en sån bra vän och jag vill att alla ska förstå det.

Jag är jätte glad att vi pratade ut om det här Johanna. För jag vill ju inte mista en super vän som dig.

Älskar dig Johanna.(L)

Kommentarer
|| BellaTheAsianOne ||

sv:

hihi okej nice ! :D <3

Publicerat: 2011-01-31 Klockan: 22:11:35
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
S o f i e ♥

Tack så mycket :)

Är sjuk men annars är det väl bra.. (:

Var gärna med i dagens blogg -----> http://zirres.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-utsed-1.html#comment

Publicerat: 2011-02-01 Klockan: 08:55:57
URL: http://zirres.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0