jag ryser när jag hör ditt namn , det bara é så !


hej mina fina ! hoppas det är bra med alla, med mig är det väl jaa, så bra det går. (:
har varit hemma ungefär 1timme ? ska snart iväg & träna med mamma, step up ? hm... ja nått hon ska tvinga med mig på, får se hur det går?!
ni ska veta vilket flyt det känns som jag har nu ? känner verkligen att jag börjar ta tag i skolan nu, & det kanske var på tiden ? saknar dock min älskling .. men på fredag, shit nog ska jag klara mig ? <3
tror också jag har en del att förklara för elise på msn , hmm .. vad kan det nu vara ? (A)

dagensoutfit, moa hur var det  ? visst har jag luktat kille hela dagen ? ;-) aaw nej jag har luktat jonte ♥

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0