allt gör mig såförbannat irriterad !


jag vet att jag är förbannat bra på att gnälla, men när allt går helt snett & inget som jag vill vad fan ska jag göra?
mitt kondition-test är inget att prata om , jag klarade det vilket igentligen spelar någon roll , men liksom min tid, SHIT .
sen var jag så helpepp på träning, men vad gör jag nt typ d första ? min fot stukade jag igen, & den gör sjukt ont!
sen är det ju det här som skolan håller p med.
vi ska börja halv9 varje dag, liksom en kvart senare än nu . 
sen ska vi sluta halv4a, liksom varje dag , jag har ingen jävla aning om hur dom tänker där. nt tänker dom då på oss! 
måndagar är ju våran enda sena dag nu & då är man typ helt död när man kommer hem, kul liksom att sluta så varje dag, + att man har läxor, träningar, & kanske vill göra nått kul på fritiden , det gör mig så jävla irriterad! 
ingen vill det liksom ? 

det här blir mitt sista inlägg för idag. 
jag är bara så jävla sur & orkar fan nt ! 
kissies / johanna 

 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0