hehe


haha mobilen ringer hela jävla tiden !
och jag lovar det är nt alexx som ringer heller, vi har faktiskt nt pratat ikväll, han har bara planerat att väcka mig imorgon bitti, kanske är bäst så eftersom jag har tydligen ganska mycket att göra..
min mobil har ju alltså ring nonstop !

mörtmange från smedjebacken tycker att jag ska komma på saker man kan göra en kväll som denna, tyvärr kunde jag nt hjälpa han med den saken,, kan nii ? ;)
har alltså lovat han att vi ska träffa han imorgon, jag och moa. :)

+ att emileriksson 97an ringt mig ett antalgånger , säger att han ska hem till mig imorgon? never !
öhm och nää fattar nt ens varför . :o

nu ska jag sova, ha det bra folket gooodnatttt !


Kommentarer
?

hur många läsare har du om dagen ? :)

Publicerat: 2010-06-18 Klockan: 16:22:43

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0