hehe midsommar.


jag är nog först med att skriva att det faktiskt är midsommar !
hehe min update har varit dålig idag har vart sämst idag men har värkligen inte haft tid, sorry för det.. men sov lite för länge idag med , skyll på alexx ? :D
och sen åkte jag iväg& jobbade på konsum till 5, när jag kom hem var jag tvungen att gosa & leka med min finanemo som jag älskar mäst ! sen gick vi upp till emelie och grillade .. sen satt jag i typ 2timmar för att komma på bra frågor till tipspromenaden som vi faktiskt ska ha imorgon hehe.
imorgon blir det upp tidigt, hehe förvånar mig inte om det är nemo som kommer in och väcker mig. ;)
men iaf blir det som vanligt upp till bispbergsherrgård för att fira och dansa runt stången sammma sak som varje år så länge jag kan minnas iaf ! sen kommer iaf moa hit och får se vad vi hittar på för kul? :)
hehe nu ska jag iaf sova ! trevligmidsommar alla fina ! :)
kissies

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0