goodmorgning - smoothie


Godmorgon! Tänkte klappa mig själv lite extra på axeln för att jag blivit så duktig på att äta frukost. (åt i princip inte frukost under hela högstadiet) men eftersom det är minst lika viktigt att äta när man tränar har jag lyckats komma igång. Dessutom hur gott är inte en smoothie på morgonen, och nyttig! 
 
Iallefall. Var helt slut igår vilket resulterade att bloggen blev lidande. Körde två pass, bodycombat och zumba. 
Kan inte låta bli att få ett sånt där fånigt leende på läpparna när jag börjar se resultat, det ger mig bara ännu mer vilja. Blir så mycket piggare och gladare av detta. Slutar vid tre idag och åker vidare direkt och tränar. Så vi hörs mer till kvällen. Hoppas ni får en riktigt bra tisdag, ta hand om varandra. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0