några ord om kryssningen


 
- I princip den enda bilden från studentkryssningen, men desto fler videos som jag ska klippa ihop - 

Alltså studentkryssningen var fantastiskt! Ska bli duktigare på att bara stanna upp och njuta av den här tiden i mitt liv, för det är kvällar/natter som dessa som man kommer att minnas och att få dela detta med mina hjärtevänner är det allra bästa! Festade i över ett dygn och var vaken i 36h men slängde klackarna i taket och träffade så mycket människor, både old och new. Nu blickar vi framåt mot studentresa och studentveckan! 

Jobbade 13-18 idag, egentligen skulle jag jobba kväll men blev ändring. Så det känns som det är första gången på tre dygn som jag får lägga upp benen i soffan och därför ska jag invänta biggest loser och kramas med mamma. 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0