frågestund


Om TVÅ dagar åker vi, och jag har så mycket kvar att göra och fixa innan jag är redo för avfärd. Slänger ut en liten frågestund, eftersom det har hänt otroligt mycket sen sist! Om ni är nyfikna på något? Hit me with your best shot!

Förresten! Ni vet väl att jag kommer ha tillgång till internet borta i Spanien? Det betyder iallefall att det kommer bli bra med uppdatering därifrån, och ni kommer kunna följa våran vardag och tanken är att jag ska vara duktig med både bilder och videos! Så håll koll, men först? Ställ en fråga!

Kommentarer
Anonym

Hur bestämde dig du att du skulle gå stylistlinjen? Är du nöjd med det valet och är det detta du vill jobba med efter skolan? :)

Publicerat: 2014-09-20 Klockan: 09:57:32
Gina Bäck

Står din tatuering för något speciellt och gjorde den ont?

Publicerat: 2014-09-21 Klockan: 09:13:40
URL: http://ginaback.blogg.se/

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0