sista dagen


Några bilder från igår när vi var ute och åt tillsammans med personalen på salongen där vi haft praktik, dom hade beställt in flera olika spanska rätter som vi fick testa, kul att få testa typiska rätter som man äter här borta som vi själva förmodligen aldrig skulle beställt in, samt var det jätte gott! 
 
Har en sådan splittrad känsla i kroppen. Om mindre än ett dygn är vi på hemmaplan, Sverige, Bispberg. Jag är så inställd på att imorgon få krama om min familj vilket gör att jag längtar så mycket att jag nästan spricker, men samtidigt? Vi har haft tre otroligt fina veckor här borta och visst känns det tråkigt att behöva lämna livet här.. 

Idag har vi sagt hejdå till alla på praktiken, städat hela lägenheten och packat väskorna. Vi åker från lägenheten 04.15 inatt och landar på svensk mark runt elva imorgonbitti! Puss
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0