Första veckan på hemmaplan + framtiden


Myst med både syster och hennes nya katt // Gått många km som tillslut blivit mil både ute och på gymmet.
Har träffat Tuva dagligen, hon har b.l.a sovit här 2 nätter och vi har varit på aqua nova // Trött selfie. 
Sminkat inför en mycket lyckad modevisning med två favoriter // Sovit under samma täcke som min bästis. 

Halloweensmink i skolan // Spenderat varje kväll på Må Bättre. 
 
Så, har varit på hemmaplan i en vecka och det känns verkligen som att jag har lyckats kommit in i rutin med det mesta igen, skönt såklart! Visserligen är det många känslor som återkommit till min kropp igen, men ändå tror jag att det är sånt man får räkna med.. När man är borta känns livet så mycket enklare, man tänker inte lika ytligt eller man tänker inte så mycket överhuvud taget, man njuter mest bara av tillvaron och jag tror att det är då man mår som bäst. 

Under den här veckan har jag också klargjort i hjärnan vad jag vill göra efter studenten, jag har tidigare varit så tacksam för att "Jag har fortfarande mycket tid kvar innan dess" men plötsligt känns det inte längre långt borta och jag är livrädd för att vakna dagen efter den stora dagen och inte ha någon plan. Jag har självklart haft många tankar och drömmar dom senaste åren men nu känner jag mig ganska bestämd. Har börjat fixat och trixat med detta men känner mig ganska rädd för att vara ärlig, men som min mamma sa "Du är alltid så modig." 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0