onsdag 21/5


Så himla skönt med en ledig dag, eller snarare en ledig vecka då jag inte har skola igen förens nästa onsdag! Startade min dag ute i solen med frukost och teoriboken som sällskap. Anledningen till snål update är att jag har väldigt många bollar i luften och är även expert på att ta på mig ännu mer, igår var jag och jobbade som makeup-artist tillsammans med en fotograf på en studioplåtning, men egentligen varför skulle jag tacka nej till att göra något jag tycker om? Dessutom när jag blir speciellt utplockad för det här arbetet. (Ni ska få se bilder när jag har tillgång till det) Men som sagt nu är det inte många veckor till jag kan andas ut, om tre veckor exakt sitter vi på flyget till Rhoddan och innan dess ska jag vara klar med ALLT som stressar mig! 

Ska om någon timme åka till Tone, vi har planerat att träna och sedan ska hon hjälpa mig med en engelska-uppgift, blir även sovandes där inatt. Letar för övrigt för fullt efter någon som kan göra om min design, (någon som känner sig manad inför att göra en simbel design? Snälla hör av er) Puss
 
 
 
 

Kommentarer
MATILDA

gott :D

Publicerat: 2014-05-23 Klockan: 23:48:39
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0