Måndag 5/5-2014


Måndag och det känns som den här veckan kommer att bli lång! Men fick en friendly update utav min lärare angående hur några riktiga skoldagar det faktiskt är kvar utav tvåan, så det gav mig absolut extra energi. Efter skolan mötte jag upp Sanna, vi sprang några ärenden på stan innan vi satt oss på bussen hemåt, gick på bodycombat och efter gårdagens 160 wallballs, 120 armhävningar och 50 burpees kan jag lova att det var jobbigt då jag redan hade träningsvärk from hell!

Time to sleep. Imorgon har jag nationellt prov samt ett ergonomiprov, vilket gör att det inte blir någon speciellt lång dag jag ska kriga mig igenom. Skönt! Puss Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0