carry you home


Har räknat ut att jag endast har 8 riktiga skoldagar kvar innan sommarlov, då är mina praktikdagar borträknade, lovdagar borträknade samt ett antal till dagar då jag kommer ha andra saker prioriterat. Idag hade vi NP i engelska, hör/läs-förståelse, engelskan är väl i princip det enda ämnet jag fortfarande har uppgifter kvar i förövrigt, och jag längtar till kursen är stängd och avklarad! På kvällen blev det combat, instruktören är så jäkla bra och på grund utav det ger man alltid det lilla extra! Förövrigt har jag och Tone planerat lite bloggmaterial till er, och jag har börjat min progress till att bli tillräckligt stark för att göra pull-ups, för tillfället är det en bra bit att gå. 
 
I helgen var jag förövrigt husvakt, jag övningskörde en del, körde ben på gymmet, var på vemma-möte och på lördagen laddade jag tillsammans med Sanna och Tone upp inför ESC. Vad jag tyckte om resultatet? (som den schlagernörd I am..) Vinnaren gjorde historia med ett fint budskap, men nog tyckte jag att det var synd att en musiktävling blev avgjord på grund utav politik.
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0