50


1. Otroligt mycket har förändrats i mitt liv sen förra året. 

2. Förra sommaren var jag otroligt spontan vilket ledde till både lycka och konsevenser.

3. Jag bearbetar sorger genom att prata men framför allt skriva om det.

4. Har rest utomlands 8 gånger.

5. Mina naglar växer som ogräs, alltid långa och väldigt starka. 

6. Mitt största misslyckande skulle vara om jag blev kvar i Säter. 

7. När jag var fjorton började jag prata med en kille från Skåne, vi har än idag kontakt samt har vi träffats.

8. Jag har aldrig sprungit ifrån mina problem utan fått lärt mig hur man handskas med dom.

9. Fick min första riktiga lön när jag var 11år.

10. Jag har varit kär en gång, och i efterhand kan jag säga att det var ganska olyckligt. 
 11. Jag och mina systrar har kommit varandra så mycket närmre det senaste året. 

12. När jag började i sjuan gick jag igenom min första "livskris"  

13. Att i framtiden jobba med skönhet har nog alltid varit en självklarhet för mig. 

14. Min mamma är min förebild och styrka i livet. 

15. I Juni åker jag till Rhodos för tredje gången, femte gången till Grekland. 

16. För mig är det oförståligt hur man kan kasta skit på andra människor för att komma längre själv. 

17. Jag är inte rädd för döden, men jag är rädd för smärta. 

18. Vill jobba i Australien efter studenten.

19. Att få höra om andras bakrunder och livshistorier inspirerar mig. 

20. Har fyra syskonbarn men bara relation med två utav dom. Sad but true.

21. Tycker det är UNDERBART att punkt 15, 4 och 9 stämmer HÄR.


22. Det jag vill och behöver mest just nu är kärlek. 

23. Saknar fotbollen varje dag.

24. Gjorde slut med en vän i höstas, jag valde mig själv. 

25. Älskar hälsa och träning. 

26. Att jag fick bli Tuvas Gudmor är den finaste gåvan. Hon är den finaste gåvan i mitt liv. 

27. Vet exakt vad jag ska tatuera inväntar bara ett speciellt tillfälle innan den ska göras. 

28. Har nått mycket framgång under tvåan.

29. Det enda jag i princip tänker på just nu är KÖRKORTET. 

30. Är intresserad av politik och vet till 90% vad jag ska rösta på i September.
31. Har växt 0,5cm sen jag gick i sexan. 


32. Jag är livrädd för att fastna i ensamheten. 

33. Jag hade förmodligen kunnat dött för henne jag kallade bästavän förr. 

34. Sitter i bostadskö i Stockholm.

35.  När jag är fokuserad på något ser jag väldigt arg ut, det leder ofta till "trodde du var en bitch innan jag.." 

36. Saknar min bror varje dag. Att bara erkänna det för mig själv gör ont. 

37. Jag tror på karma. 

38. Är yngst av fyra syskon. 

39. Blir kallad "glädjespridare" av min praktikplats.

40. Tränar hellre än dricker. 

41. Trots att det förmodligen är det jag får mest "komplimanger" för, avskyr jag min rumpa.

42. Är en kattmänniska, föredrar alla dagar i veckan katt framför hund.

43. Har åldersnoja för tiden går så fort och det är så mycket jag vill hinna med i livet.

44. Drömresa: Bali, Hawaii, LA.

45. Jag har fått tagit emot mycket skit jag inte förtjänat. 

46. Har jobbat med kungafamiljens personliga make up artist. 

47. I framtiden vill jag ha tre barn. 

48. Är otroligt slarvig och sprider ut mina saker överallt. 

49. Droger är det absolut absolut värsta jag vet. 

50. Cancer hatar jag också, SÅ mycket.



Kommentarer

Kommentera gärna här:

Ditt namn, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ej offentlig)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0